Bilgi - Tanıtım - Altı Üstü Tasarım

Size bugün Mehmet Doğan'ın blog'undan bahsetmek istiyorum. (Aslında blog'un özelliklerini aşmış bir sitesi var. )

Mehmet Doğan hakkında kısa bir bilgi:

"Ben. Mehmet Doğan. Ben, bir üniversitenin bilgi işlem departmanında bulunan Web Geliştirme Bölümünün müdürlüğünü yapmaktayım ve burada yazdıklarım tamamen benim kişisel fikirlerimdir, çalıştığım kurum ya da bölüm ile en ufak bir ilişkisi yoktur."

Peki blogda ne var?

"Türkiye'de bilişim teknolojilerinde bir standart yok. Birçok konu, tartışılmadan, sorunlar çözülmeden, diğer sorunlarını çözmüş, sorularını sormuş devletlerin kullandığı teknolojileri kullanıyoruz. Neyi nasıl kullanmamız gerektiğini öğrenip, bilişim teknolojileri sektörüne yönelik bir standart oluşturmamız gerekiyor. İşte, bu konuların tartışılabileceği bir alan yaratmak için yazıyorum."

işte bu da blog'un adresi: http://www.unbf.ca/altiustu/arsiv/2006/11/guenuen_modas_s.php

kişisel notum: insan davranışları hakkında çok faydalı bilgiler veriyor!

Hiç yorum yok: